Made my Day!


Oh My Sweater!
My Sweet-Warm-Heart!!

arini aku bgun tade la awal sgt..mcm beser, then..tgh2 aku duk kemas2 umah..duk sorum2 kat umah, abg posmen honk2, aku pon kuar a..aku tau ape yg akan sampai kat umah aku..kes ak the phsyc one, miahaha, tade a.. smlm..yura balik dr fardu ain, dy berlari2 anak ke bilik ku, [hahaha]
dy ckp,

Yura : Kak Yu!
aku : Mende? (ignorant giler)
Yura :tadi aku gi umoh Mok Sedare Ezzah (kawan dy a)...
aku : (interrupt) gi umoh ye bakpe dok smayang laluh?
Yura : Da aku igt nok semayang dumoh..
aku : Alasan!
Yura : (sambung) aku gi umoh Mok sedare ye tu,patu abg posmen lalu,
aku senyum je ke dy, patu ye kate
"Soh kakok gi pejabat pos amek bungkusan"...
ye kate "mari amek ptg2 sket a"
aku : dah..patu?
Yura : Gitu je la
aku : Ho!

aku wonder gop..amende, aku igtkan.. Ghah post pitis, [mikir pitis aje akuh] tapi..takkan sampai letok dlm bungkusan? "maybe nak secure kot"... mcm2 a aku mikir, then tetibe, aku da tak pikir da... huu...

later that midnight, ade a lam kol 1.30 am, huu.. [midnight agi ke?] aku dpt msg "

From : Minohstream
Text : Oit! Han nu Yoo! da sampai da ke mende yg aku post?
(something like that a..aku da delete msg tuh..kes inbox full)

aku pon, dapat tangkap trus! SWEATER! haha.. Minoh [name dy bukan men sedap "Mursyidatul Aminah Misbahul Munir" aku pggel dy minoh je, org len panggel Syida, that's makes me special] yg baik hati lagi pemurah ni, dy salu kasik aku sweater, sweet kan? huhu... oleh kerane aku ni minat sgt ngan sweater "Sure Heboh" dy dulu, dy pon start kasik sweater kat aku..mcm sonot gile..

sambung balik yg pagi ni.. aku meluru keluar umah, menyambut kedatangan abg posmen yg hensem.. yg mane muke n dimple dy mcm Jeffrey Dean Morgan, [picture]



huhu....then..sampai la parcel aku, huuu...tasabar2 rasenye nak bukak..huu...
then ak koyak je trus sokkaba yg membalot sweater ku ituh! [BM ntah hape2] then..terselit la surat dy celah lipatan sweater tuh, aku pick up..and bace.. :



[from picture]
" Dear Han Nu Yoo!! =) Sori ler lmbt, ko pon tau aku cne
en.ngeh3.sweater ni special utk ko

my dear.hu3.b'zmn da aku simpan.

hope dat, u'll like it! =).hehe, weh meh
la p umah aku, gue uda pnda
ipoh
skrg maa..Bpk aku jd s/u MB skng.
papepon,k.lah.whateva pon, aku nk
nek moto jap ag,p post pfis.hu3.
rindu kmu ler!kk, sori blik eh.
even la sweater ni x cntik pon..
asal pkai 2 igt aku eh.hihi
k, daa..
see u again
Lots of
Syida Minoh
bad handwriting!
"

[hahaha...satu2 aku copy! sorry minoh! aku excited!]
hahahah
then..tadaa! ni la sweater nye!




[zoom in!]

Well.. WHITE is my Favorite Colour maa!! aku ade 3 sweater kaler puteh.. [termasok yg ni a]
Last time, dy kasik aku Sweater kaler Kelabu, cool gile, abg aku pon minat sweater tuh, uhukk..
Tonton la!



best je kalo pakai..lembot je [mcm tak penah pakai sweater je ckp] hahaha
anyway..kebanyakkan sweater aku, org yg kasik, let see..



yg ni..my Fav! Sweater yg aku pakai most of the time!
Echo Park, 150++ Given by Abg Long aku!
dy blanje!
Next....!



This is given by my MOM!
Price unknown! but clearly Hong Kong Dollar,
my mom bli time beliau ke Hong Kong Disneyland
Next!



Ni plak..from my Dad!
yeah..time dy pegi Australia... huu..
tak ajak aku..hahaha..
Next!

[tade picture!]

Timberland maa..! kaler puteh maa!Abg Ngah aku kasik!
huhu...it's My 1st Sweater! aku minat gile sampai aku bwk ke asama..
aku tatau da mane pegi sweater tuh...tapi cam ade ngan abg aku plak..uhukk..

aku ade satu lagih sweater nak tunjok...tapi ni completely bukan hak milik aku..but hak milik Asiah..but! guess who design for it??!! it's me, man!!
hahaha..take a look ppl!



tade la cool sgt...tapi design aku senanye cool! org tuh tak reti cop!
aku bajet design tu mcm besar cover satu part belakang...baru nampk cool..then kalo boleyh wat mcm timbol , tapi..hampeh! [stop! kalo nak tunggu aku bebel ketakpuasanhati aku ni... berjele2 la jwb nye!] hahaha... syg je, aku xdpt satu sweater tuh, uhuk.. tapi tape..asal aku dibayar upah udah ler.. uhukk..

anyway..that's it! haha..pjg gile post aku..haha..

GIVING is better than ACCEPTING

No comments: