Capture it!

Another Picts Time!
one leads to the other...



aku rase, mostly pictures aku, base on FOODS! well, yeah! aku tau makan je, hahaha,

Public Mutual 2009 Branch Annual Awards Nite


held at Pulau Duyung, Hotel Heritage ke hape name, haha, lawa gak tempat dy


First Serve, Sea Weed Tea. eww, pahit!


Four Seasons Combination, ntah hape2, tabest! haha


Hot and Sour Sup, Also tabest, Chinesse Menu, maybe cine2 je yg berkenan, But not ME

*patu aku da stop take pictures, kes ade pakcik larang aku amek gmbr makanan, dy ckp tak bek , btol ke? btol la sgt, kejam pakcik tuh!! aaaaa, ikot aku a, bapak ak bayar meja tuh, ikot suke a, uhukk, *


last2, aku balik ngan pakcik tu gak, haha, sekali ngan bini beliau a.. kes mak n ayh aku ade meeting, blah awal. Sebelom balik, take a stroll around jap, landscaping lawa

*BTW, aku boleyh je nak ikot mak ayh aku balik je trus, tapi, aku nak tunggu grand lucky draw, and as usual, aku unlucky, hahaha, BAD LUCK!*

*damn you "LUCKY" draw*

*wat malu aku je, semangat tanak balik ngan ayh aku kes nak tunggu lucky draw, screw you again lucky draw!*


Pulau it is! haha

No comments: