Tagged!

Tagged!
by Minohstream

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

+ Seko Anak Harimau
+ Percutian ke Korea
+ Chinesse/Korean/Japp Boyfriend
+ Giordano Watch
+ A Super High Speed Download!

5 Alasan terhadap pilihan tersebut:

+ Mereka Cute2, Aumm!
+ Nak Jumpe Org Korea!
+ Really! I Want it!haha
+ Of Coz! I've Been Saving to buy it, but better if someone just give it..hihi
+ Download Speed aku max 60kb/s je! Not Enough!

5 Impresi terhadap orang yang diminati:

+ errmmm
+ Impresi tu ape?
+ Tak phm Soklan a
+ Len kali a jwb
+ Hihi

5 Perkara hebat yang pernah dilakukan:

+ Bukak pintu Asrama B [locked], gune my bare FINGERS.. hihi [tade la hebat sgt]
+ Finished My Amigurumi on 2nd try, my 1st try turn out to be a small hat.
+ Menipoo Polis..mihihihi.."Im Innocent!"
+ Habes kan 10 Seasons [238 Episodes] of FRIENDS in 5 weeks!
+ Penah Random Call org Jepon, nuhh, Japan sane, tak men a Malaysia2 ni, da la terkene org mabok, aku hentam je la..haha

5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi):

+ Manusie
+ Otak yg Genius
+ Computer
+ Internet
+ Movies

5 perkara yang dibenci:

+ Manusia yg byk Tanye
+ Kemas Umah
+ Barang2 aku org kaco/curik/amek wat harte senirik
+ Bile org tiru Menu aku nak makan, Copycat! haha
+ Bile org takleyh tgk aku bahagie

5 orang yang hendak ditag:

+ Ash
+ Nadiah
+ Zetty
+ Anip
+ Amni

No comments: