what's with the name?

Nick Names
another post about "names"

well, selame aku hidop, which is, 19 years, alive, aku tak penah tahu pon, yg ayh aku ade nickname kat skolah/university dulu,

he was born with the name Mohd Norddin bin Abd. Jalil, and ntah nape, tetibe, kwn2 , classmate, schoolmate dy paggel dy

MONESH DANDILORRO

miahahhahahahahha, aku gelak separa hidop time dgr ayh aku ckp nme "glamor" dy yg confusingly-glamor-or-not tuh, hahaha

"1st Year Book Editor, Monesh Dandilorro"

miahahhahahahahha, *guling2* oh yeah, well, aku tak sempat jadi editor year book, because of the stupid pindah skolah thing, kalo tak, maybe aku jejak langkah ayh aku gak, wat majalah skul, well, i kinda did, haha

nak dgr citer nickname mak aku plak?

huu, yg mak aku ni, aku tau lame da, sejak kecik lagih, nickname dy ade byk, mostly started with "T"

Tajol / Taza

well, citer dy lawak gak, mak aku ade ramai la adek badek, then , masing2 name start ngan "RAI", [name mak aku Raihani binti Ibrahim]

by the inspiration of citer lagenda kat TV3, 3 Abdul, mak aku ni maybe jadi 3 RAI. haha

3 Abdul:
Abdul Wahab, Abdul Wahid, Abdul Wahub

3 Rai:
Raihana, Raihani, Raihanom

Others:
lap tali lap taili tap long

mihahahhahahaha *guling2 sambel garu2 kepale tak gatal*

Name Tajol tu tercipte time mak aku ppgel kakak dy, "ANA", time tuh Mama Yong [Raihana la] tgk tv ke hape, tak dgr la kan, tup2 mak aku pggel LIJAH, then dy sahut, hahaha, tak pasal2 Mama Yong balas Tajol kat mak aku, lekat la kot sampai skunk, tapi cm normal je cter ni, haha, Taza tu plak, mmg sedare mare pgel cantu, huhu bunyik ca, ayam Taza la plak, hehe

ntah hape2 la plak, sume2 citer ni tercetus time nonton citer Kasanova XXL, ayh aku du putar belit sal yg si Ozi tu sape, Osman tu sape, Halim tu sape, patu dy pon ckp la, best name glamor dy lagih, miahhahaa, seriously, the whole years of living in this world, i never thought of my dad had he's own creepy-kinda story behind.haha

mak aku ckp, dy dgr name Monesh tuh, dy duk bayang Monesh University, tu okay la lagi, aku plak terbayang2 muke org bangla, haha

aku da hilang kawalan da, tatau nak tules pe gak, haha, aku nye sejarah nicknames normal je,
Nuyu,Yuyu, Em [time aku darjah lime/nam, n sume org tahu aku minat Eminem, ntah hape2 mereka2, haha, padahal aku suke gak], Ain, huurrrm, nak cipte la name bile masok U nnt, kalo dpt mask la kan, haha. aku nak gune name, MOIN DANDILIRRI, miahahha, lawak la name tuh, haha, tade ketan lasom! haha



1 comment:

Lady.Rouge said...

hahaha, tade2 , aku tarek balik, aku tanak gune nme moin dandilirri tuh, haha, aku tarek balik! kang ade je yg tak btol pggel aku nme tuh kang..haha