INTERVIEW

aku siapkan project interview smlm, fuuuhhh, such a looong day! haha... aku, farah, imah and syakilla, satu group, ditugaskan utk menginterview manusie2 yg luar dr group kelas kitorng, sal education system kat malaysia, huuuu..

alhamdullilah, dpt geng2 yg tak tahu malu [in a good way ok!] haha, ye la, ade sesetgh org tuh, malu2 la kalo ckp nak interview, then, goyang2 badan, malu2, tutop muke, lari simpang siur, langgar tiang [over] ok ok..stop. haha..

si pelakon2 hebat nye ialah, syikin, bana, tiqah, dee gie, a.c, huurrm..kalo aku dptkan kebenaran and persetujuan manusie2 yg terbabit, maybe aku leyh uploadkan vid interview kitorang tuh dlm youtube, hehe..

yg paling byk sekali take, part aku ah, tak tahan dowh!, lawak ah si syikin tuh, tgk muke dy je pon da nak gelak dah, aku buat2 macam nak interview foreigner nih, [syikin belakon jadi foreigner korean] patu, aku da set up dah, sume2 script korean yg die kene bace, [of course, kene ckp korean ah, saje je, nak bg nmpk menarik, haha] [btw, aku kan terer korean] miahahahah, then, time nak dgr dy bace tuh, tak tahan gile, nak gelak mati2 dah wes, haha,
you'll never know! haha

patu, hehe, nak ngumpat sket nih, sesape yg terase, make, makan lah cili, eh, btol ke ayt tuh? miahaha, [sje wat mengom] dlm journey nak wat video nih, terpakse intere a few and certain2 ppl la kan, haha, ade je yg tanak kasik kerjesame, so ,ade gak part2 yg tak sepatotnye ditonjol oleyh kalayak ramai, miahaha, cth nye, free hair ke kan, haha, so, kami lah yg berhempas pulas utk megedit balik vid tuh , gune video media maker tuh, haha, [kami, dgn bahase spesifik nye, "aku", maiahha, ilek ah farah imah, ko aku kredit gak! haha]

kami or aku, yg bru mengexplore window media maker tuh, [actually, aku da penah gune da, tapi just the simple one ah, for mother's day] penim2 kepale duk mengedit, letak captions, subtitles, tup tup, kol 2++ bru lah pegi tido, asalnye, mende tuh start lebeyh kurang dlm kol 8-9 mlm ah, siap sume2 interview tuh, dlm kol 11 ke 10+++ ke, hurm, edit2, explore2, ade ah dlm kol 2++.. penat sioooot smlm! haha, well,a ku mcm keje mengedit, tade pegi jdi camera man ke hape kan, tapi penat gak wes, haha

ermm...then arini, igtkan cegu mmg nak btol2 da arini, tu smlm buat sekali gus gak tuh, kalo ikotkan, org len, mesti amek mase 2-3-4 hari gak tuh, kite rush gile, less then 24 hours, siapkan, agak impressive ah, hihi.. kami hebat!...tapiii.... cegu wat mende len plak da arini, geram gak seposen, ye ah, terkenang akan how much time i could spent to sleep, miahahahaha...ilek2 aku skunk budak u, haha, normal lah tuh, haha..

nnt aku mintak kebenaran sume org, upload, hehehe, suke la tuh, nak tgk aku beraksi, haha, aku tade byk sgt, aku kan low profile, haha..

xxxx EDITED xxxx


3 comments:

Anonymous said...

weh-weh, update cepat weh ko nye video, tak sabar gile nak tengok.. macham gempak jek!!

Lady.Rouge said...

ngeh ngeh ngeh, of course ah gempak! haha, otw nak upload ah ni, hehe,

Lady.Rouge said...

actually, tade ah segempak puspa tu kot, kes ni task, haha, bebel2 sal educational system gak ah, tapi, bg aku gempak ah, kes, tak penah aku wat keje2 tak senonoh ni, eh silap2, keje2 amarmakmor nahi mungkar cenggini seronok, haha, macam btol je aku ni