HURRRMMM...

hurrrmm....[same mcm title, kan kan kan?] hurrrm... i wonder.. perlu ke kite marah or saket hati ngan org yg minat/suke/like/crush/admire kite?

well, kalo jawapan anda ialah YA, typekan YA dan hantarkan ke 33333 utk persoalan yg ke2, dan jika jawapan anda TIDAK, duk la diam2, dan silalah proceed

persoalan yg kedue, apekah motif anda, menbenci/marah kepade org yg hatinya tulus ikhlas menyayangi diri anda? apekah hak utk anda membenci or memarahi individu yg tak berdosa tersebut?

apekah point or ganjaran or kebaikan yg anda dapat dr menbenci/memarahi/menjauhkan diri/memutuskan persahabatan yg terjalin sebelum ini terhadap anda dan juga pihak kedue?

well, bg saye la, [eh eh, tetibe ber'saye'2 plak, ngeh ngeh ngeh]

masing2, org lain2, sifat lain2, care pon lain2, well, aku no hal, aku paham sume tuh, kite takleh nak expect respond seseorg terhadap kite same mcm how will we respond to them ,rite? but, somehow, ape yg aku expect ialah something yg open minded, yg boleh diterime akal, and munasabah, bukan something yg kolot, kusut masai, malah berbau, [eh eh, apekah??? haha]

haha, aku merapu, haha, well, org juge ade yg baek, ade yg kurang baek, ade yang TAK baek... well.. kalo aku lah kan, aku maybe dlm kategori org yg BAEK, [miahahhahaha, aku belagak or riak ni? tak dapat dikenal pasti ah...sorry2] [btw, aku tules tu ikot statistic n pendapat org ramai, hoho, bukan salah aku, miaahahhaha]

oleh kerana aku dlm golongan tuh, so maybe aku akan memberi respon yg "menjage hati" si pihak kedue, well, kalo lah ade org yg suke kat aku, aku takkan la pegi lempang dy ke, sepak dy ke [Aini sepak pokok young man, miaahhahahaha <---- hanye aku n mereka2 yg terbabit je yg tau apekah ini] or tamo tego si individu yg sweet tuh ke...., [ecehcehceh, angkat la tgn sape yg terase diri nye sweet] walopon aku maybe tadapat reply "suke" dy tuh kan, hurmm..

amcam? leyh bayang? or adekah anda still cluless apekah point yg aku nak sampaikan ?

okeh, aku tanak bercerita panjang, cerite sal VIETNAM yg aku janji2kan pon blom ditunaikan lagih, hoho..

so bagi anda yg terase or touching akan blog post ni [harap2 tade, kes aku pon tade tuju kat sesape pon] diminta lah, consider something, sebelom buat decision, i mean, we're playing with someone's heart here, bak kate michael jackson, BECAREFUL WHAT YOU DO...DONT GO AROUND BREAKING YOUNG GIRL'S HEART~ oh yeahh~~ hahaha..

so, aku tau apekah yg anda terpikir2 dlm muscle otak anda...

"adekah someone telah break my heart?"

well, the answer is NO, coz i BREAK my OWN HEART

kah kah kah, wat lawak ke hape? tak sehat ke ko nuyu? makan ubat bebanyak eh.. hoho!
ok, gtg!

1 comment:

Lady.Rouge said...

nape tade org pon yg komen blog post aku yg mantap habess nih? hurrm, aku siyesly suke post aku yg ni! hoh!