MISSION IMPOSSIBLE : 2

[sambong balik...]

Later that eve.. mase aku n minoh otw nak balik hotel, asiah msg, ckp, dy n mak dy tggu kat otel, [well, FYI, aku jual bju kurong viet, n mak dy nak tgk, so, come2, haha.. ],huhu, n FYI lagih, aku tak ckp kat mak aku, yet, yg aku tido otel ni, in the mean time, mak aku just igt aku nak pegi lepak umah asiah la kan, huhu, then, kebetulan time jumpe mak asiah tuh, mak aku call, well, aku yg bengap ni, pegi ckp trus trg kat mak aku, yg aku tido otel n NOT umah asiah, ANYMORE, well, you see, mak asiah ade kat situ, n beliau juge tidak tahu yg main point aku dtg sini, nak tumpang umah asiah, n asiah juge mengexplain nye differently, tu satu2 mende yg kitorng tak plan, so, guess what, we BLEW our COVERS! oh no!

lepas mak asiah berangkat pulang ke rumah, kitorang tak rasekan bahana menipoo mak masing2 lagih, owh tak, maybe aku je, haha, so , then, mlm tuh, asiah bwk laptop, so aku ni plak, bwk maxtor yg sarat ngan movie2 ni, tapi, laptp tu plak tade codec yg seswai, tensi aku, so, kol 9 kuar, [thanks minoh ,for correcting, miahahaha]mule2, pegi photostat asiah nye sijil2 dy tuh, pastu asiah kene usha ngan abang SMO tade gigi, miahahahaha, gempak dude!

patu, tgal sijil tu jap, kitorg berangkat ke kedai2 yg jual pendrive, kes nnt nak pegi cc, aku nak donlod codec2 yg missing, nnt nk install dalam laptop tuh, so, pegi la satu kedai ni, ok, ade jual pendrive, 4 gig, RM36, aku mintak la kurang, takleyh, huu, tensi gile aku, well, minoh n asiah salu quote pekataan yg aku ckp kat abg kedai tuh, which is "bakar kedai ni!", miahahaha, oh yeah, aku ckp mende tuh, haha..

next, pegi cc plak, huu, donlod2 sume mende yg kene donlod, patu, da dekat kol 10, takot SMO tutop, aku cepat2 donlod, then berangkat la pegi SMO tu balik, tup tup, tutop, nmpk dr jaoh, then, aku wonder la, kalo2 kite leyh pegi ketok pintu SMO tuh, kes lampu kat 2nd floor tuh still nyale, n ade org, so, kite meluru ke arah SMO, tup tup, tererempak ngan abg SMO tade gigi tuh, hahaha, soh dy amek sijil2 tuh jap, tapi, ntah hape2 woh, abg tuh marah2, wat muke siyes patu cakap "dah bakpe awok lambat nye?" , ntah hape2, nak je aku sekeh kepale botak beliau tuh...

next destination, pasar, or what minoh call "Uptown versi KB". main point nak carik tudong belit2 aku tuh, ugghh, tapi apesal laaa, tade ek? tensi aku. kitorg ronde2 mlm tuh, every stall there kitorang singgah. Asiah ngan Death Note dy [well, kalo asiah sebot, "detnot"] miahahaha, minoh ngan tudong puteh dy, kes nak matching ngan bju viet yg dy bli ngan aku, asiah pon bli gak, dy crik tudong itam, well, aku terkontang kanting, tak jumpe2 tudong yg aku nak, well, kol 11, kitorang balik la..

da smpai bilik, apehal la malang sangat naseb akuh, da la habes pitis beli pendrive RM36 tuh [bakar kedai nih!] tetibe, codec tadi corrupt, tensi aku, takleyh nak install, aaaaaaa! tepakse a, malam tuh, layan citer The Tuxedo, kat tv kecik yg ade kat otel tuh, ish ish, yek yek je aku bli snek2 nak makan time layan movie2, haha, rancang nak tgk The Uninvited tak kesampaian, isk isk..

11th May :

well, kol 1.30++ a.m, The Tuxedo tak sempat habes, minoh n asiah da terbongkang atas katel, tido, hurrmm, minoh je kot, asiah duk layan MP4 aku, then, tgh2 asiah belek2 MP4 aku tuh, dy jumpe lagu insatiable [minoh ni pesal? cegu ke nak btol2kan ejaan ni ek? haha, 3 kali da aku edit post ni, huuu...], perrrghh, terbangun Mursyidatul Aminah tuh, haha, dy minat benar lagu tuh, haha, bgun2 tuh, trus nynyi sekali ngan asiah, gilaak minah tuh, hahaha, then, minoh tido balik, lame lepas tuh, dy bgun balik, tatau da kes ape, ntah hape aku or asiah ckp, yg tarik perhatian dy, haha, then, kol 4:30++ a.m tuh, baru la kitorang tido btol2, haha..

[sambong lagih esok...]

5 comments:

mrsydtlmnh said...

spell name ak leklok ah.weh insatiable laaa.
bkn insensible

Lady.Rouge said...

lawa lah tusan blog aku, ape ek name tusan ni? trebuchet ms ek? lawa plek.. haha [tade ketan ngan isi post]

Lady.Rouge said...

wess, aku search deyh, lagu darren tuh kat tenet, takot salah eje, da cntu eje nye, aku tules je la, n BTW, which FYI means By the way [haha, ayat Poppy Moore], aku edit da name ko, skali ngan kol 9 tuh, huhu, tau la name lawa kan, huh!

آسيا said...

woi! kisah kne usha ngn abg tade gigi tu ngeri
u shudnt publish lah
ngeri aku.. xnak dh g smo

bhahah.deathu-noteska!
lawa gyler.. ak tau la ko jeles kan

Lady.Rouge said...

hahaha, tadenye aku nak jeles ngan DETNOT ko tu, aku kan taminat, hehe, cam poyo je. hahaha, abg tade gigi tuh siyes creepy, haha, jgn pegi da SMO, haha