EXAM : UPDATED

haha, wess, bukan minggu depan ah pekse, minggu depan tuh, just presentation je, i mean, the period of presentation day, Madam K leyh pilih bile2 je mase dy nak, n soh kite present je trus, huuuu...

meyh nak update, haha, jgn sesat jln macam aku sudeyh..

18 July : exam Eng
1 August : exam Arab

huu..aku takkan biarkan arab aku fail kali ni...im going to do the best! demi Apple! [biarlah rahsie...]..haha. dan dan je, aku mmg agak semangat ah, nak belajar arab, kes ade Apple, anyway, btol kan niat masing2! dude! niatlah utk berjaye dlm pelajaran! haha...[beraksi malah belagak!]

anyway, sepatotnye arini, salah satu ari free dlm seminggu, tapi, bapak busy kot arini, tak sempat duk dlm bilik 30 min, trus ade org call, soh gi sini, soh gi sane, ade yg msg, ckpade ni, ade tuh, perrgghh... terpakse ah, mengorban waktu tido yg best..

well..minggu depan nye monday [or dlm bhse simple, monday minggu depan] dah start tarikh present, no wonder bapak rushing... 2 kali outline kami ditolak Madam K, well...ppl said, don't judge a "future" presentation by an outline, hahahaha, [bapak wat proverbs senirik]..

aku yaken, we're the best! we're always the best!! we are the champion~ *berlari2 dlm slow motion, angin bertiup kencang menepis rambot ku yg ikal mayang...melutut di tgh2 kawasan yg luas, sambil berteriak keseronokkan, melaungkan kebahagiaan* MUAHAHAHAHA..[alaa, sng citer, gaye howard BBT menang Physics Bowl ah]

[ade ah tu yg terpinge2...korunk tgk la BBT, baru ah korunk tau]

well...tu je kot, stay tuned to know more about this Apple guy... my Apple Pie.. hihi

4 comments:

Anonymous said...

wes, saje tanye, tamau jawap pon tarapapa, ko starting level bape kah arab + english?

Lady.Rouge said...

haha, arab, ko tau la kan, aku mcm budak yg tade basic arab ah, walopon da 4 tahun belajar, PMR fail gak, haha, n Eng, aku level 4 jerk, sedeyh kot! haha, Fariha examted both kot! taik ah!!

Zahra Ameerah said...

hahaha. ko tension ehh??

sbb ko belagak lebih.

hehe;)

Lady.Rouge said...

agak aah, pandai ko teke, haha, aku salu je belagak dlm blog aku, blog lah tempat aku belagak,

so, blog + belagak, BLOGAK, miahaahhaaha...