SUPERBS WEEKEND!

wohohohohoooo....aku dpt msg dr asiah, about a week ago, dy ckp dy nak pegi time square, hujuong minggu ni...hurrmm, aku : NAK IKOOOT!!! .. well, aku pon tertanye2 gak, cane nak pegi ek?? hurrm... aku ade byk byk byk byk byk sgt appoinment, i mean, ade byk date, hehe, ari jumaat sabtu ahad tu, dah ramai sgt chop aku nak kuar sekali, hehe, al-maklomlah, aku ni bangat punye superstar kat uia nih, hehe, [belagak+perahsan]

kite mulekan dgn ari jumaat, hurrmm, well, fact : dah seminggu MJ meninggal ... [mihihi, nak gak letak fact kan kan kan?] next, arini, kitorang, [the master puppet is farah] wat farewell party kat Hidayatillllllll Hadi ... hurrmm, nak cakap sayu, agak aah...kes arini [monday] kat kelas LH, si partner sehidop semati dy tuh [Iffat] , dah kureng sgt2 dah berkate2, isk isk, tak best ah, not fun lah kalo suraaam je kelas mcm nih, hurrm... anyway, kitorang wat kat KFC, mihihi, nek bas, no12, metrobus, ermm, nak tau pe lagih? haaa, sume ade, kecuali BJ ah, dy dtg, but sekejap je, tak sempat duduk 10 min, dah bangun n blah, kes dy ade date ah tuh, i mean, ade janji ngan org len ah tuh... hurrmm..

well, hari tuh cukop fun, kalo aku rajen, aku upload ah gmbr2 tak senonoh kitorg, [oh yeah, aku rajen, aku nak upload ah!]


*aku yg mantap marvelouse, mihihihi, next! Ima and Farah the master puppet, hihi*


*ni lah jejeka2 kelas BI aku, ermm...no komen ah, korunk je la judge..hihi*
*yg mulot penoh tuh [kanan skali] Iffat namenye, next to him, Hadi, red one, Haiqal, next to him, Hilmi*


*yuppp...terkezot? kami sume terlalu cute? haha, from left : Jie, Syakilla, Farah,*

dah dah, cukop2! takleyh letak byk2 gmbr2 dorunk, nnt korunk sebok2 nak mintak number lah, apelah, hahaha, stop! hehe

kalo diikotkan, aku nak je eloborate citer sal farewell party ni panjang2... tapi... mase mencemburui aku [alah, senanye, kalo pjg2 bukan korunk bce pon kan kan kan??]

next! my saturday~ well, oleh krane asiah nak pegi Time Square ari sabtu, so, aku pon, ape agi kan, cancel ah date2 aku [mihahaha, dan dan je date] senanye, aku ade date ngan K.Mafa, dy ajak aku pegi tonton Ice Age, hurrm ,cancel! kes abg aku tade, hurm, next! aku pon nak soh kakak aku amek aku, well well, lil did i know what my sist gonna suggest, huhu..

kakak aku suggest aku nek bas, n turon KL Central, terkontang kanting,while kakak aku dr gombak , nek lrt, turon kat KL Central gak ah, JUMPA DISAAANAAA~ hehe, well, i thought, i give it a shot ah, sampai bile nak soh kakak aku jadi driver aku kan, hehe

bapak berdebar aku, well, city life kan, dangerous, aku plak, cantek, miahahha, [ish ish, bile lah nak bertaubat nih?? ] then, mission accomplished! hehe, sampai sne, nek monorail, sampai Time Square, wooaaahh, tapenah rase mcm budak yg berdikari, aku kan disayangi ramai, hehe.. [fact!]

Ape agi, Shopping ahh!! haha, sambil2 tggu asiah, lepak2 luh, makan kat Chicken rice shop, bapak mahal! better makan kat UKC je, haha, pitis dah la kureng, terpakse ah, dah McD penoh, hurrm... aku n kakak aku bli2 ah, ape agi, habes ah dlm 100+, hehe

tup2, asiah n the geng ade plan, mcm susah utk aku adapt plan dorunk, kes aku ade kakak aku, so, kami berpisah wat sementara waktu, hehe, then jumpe balik, kat tempat same, aka, surau, haha, surau dy nye tempat wuduk, mcm swimming pool wooh, korunk nak wat kuak lentang pon no hal ahhh, hahhaa, paip dy baaaapaaaak jaoooh!! hahaha, korunk kene bent 90 darjah clockwise bru leyh nak capai paip, haha, bangang tol ahhh!...haha

well... mase tak sempat, aku plak nak kene balik Gombak, ikot kakak aku, nek tren..

malam tuh, kuar lagih, hihi, hajat nak kuar makan je, tup tup, end up kat uptown la plak, tapi tade bli pape ah, haha, balik2 je, trus terbongkang atas tilam [aku tdo bawah je, isk isk, best what] dah la block kakak aku tade air, terpakse travel 3 block away semate2 nak mandi, hehe, or semate2 nak amek wuduk, hehe,

esokkan hari nye, hajat nye, nak bgun awal, nak pegi KLCC ngan asiah, nak gnti yg smlm nye, ye ah, susah tol nak spent time ngan si Asiah ni, hehe, well, tgk2, kol doplas bgun, tu pon kes asiah yg call, dy pon ckp, yg dy tak jdi gak nak gi KLCC, dorunk gi Sunway je, hurrm, well, aku pon make plan ah, ngan kakak aku, kitorang nak gi Jusco Wangse Maju, hehe, aku pon, ape agi, msg ah BJ, haha, dy ckp umah dy dekat je, haha

tup2, ramai bangat kat Jusco tu, kite pon kona mula [bhse ganu, idop ganu!] gi jusco len, jusco Kepong, hehe, then, window shopping jap~ then, ade ah, yg berkenan dihati, nak bli, hehe, aku bli ah, suar, sweater/cardigan, erm... habes ah dekat 100+ lgi, hurrmm, gune duet bapak, no hal ah, haha.. [kureng asam nye anak dare]

hurrm...nak kene balik nih, hehe, sebelom sampai PJ.. sempat la kami singgah kat OU, hahaha, bapak shopping je keje~ haha, tapi kat OU tak bli ah brg, haha, sume mende dah bli, beg bju suar, nak bli pe agi? haha, SALE ah wess!! no wonder! haha, kitorang makan je, tapi dlm dompet masing2 ade 2-3 keping duet merah, biru, tade dah ijo2, haha, well, ape agi kan, kite makan ah kat tempat yg len sign kredit kad, hehe, Secret Recipe ah, ape agi! haha

dah dah, the day end up like that je la, penat gak aku nak taip pjg2 ni, korunk pon penat nak bce, hehehe...

xx End xx

4 comments:

Zahra Ameerah said...

ima:gambar aku!!!

fara:master puppet?! kepala garfield la kau ni.

Lady.Rouge said...

aku plak dah kepale garfield, haha.. sonot la tuh muke ko terpanpang luas malah terbuka di blog aku yg mantap nih, hehe

آسيا said...

gile ah. ko buat duet mcm bleh ditanam dan disemai.pergh!
mmg mcm swimming pool. xleh bla gile. hahaha. bet de nk sowh manusie mandi kt situ skali ak rase r.
then still bengkek gile hp ko abes batt. mine dead few min later. hr tu hr hp tade batt sedunie ke hape.

tulon r jgn ngaku superstar. tulon la. x bek menipoo. hahaha

Lady.Rouge said...

haha, bukan nak ngaku superstar, tapi, mmg takleyh nak dinafikan ah, mmg dah title The SIMS yg aku men superstar, eh, kantoi plak, haha

dgn ini, saya mengishtiharkan bahawa, hari dan tarikh tersebut ialah Hari Handphone Tade Batt Sedunie

*claps*