MALE TECHNICIAN

[thanks bro sicksiderz for the Technician spelling, hehe]

hurrm, sesape yg duk kat mahallah Khadijah ni [aka KC] tau laaa situasi yg aku bakalan cerita kat kamoo2 semua, haha

salu nye, kalo ade male technician nak naik ke ape2 floor, ade ah sore2 sumbang akan berkumandang, seperti :-

"Attention to all Mahallah Khadijah residents, a Male Technician will be at all floors* , please cover your aurah properly"

*subject to change

Well, al-kesah...

Kelas Mr.R kol 1pm [pelikkan tol laaa] then, kene wat karangan, bla bla bla bla, habes skelas kol 3.45, hurrmm, so, masing2 berlari berkejaran ah~ seindah bunga di taman~ la la la~ [miahaha] kes tak solat Zohor lagih..ye lah, kelas kol 1..

then, aku ni plak, pakai jubah la kan, erm, sampai bilik bapak panassss siooot! then, ape agi kan, STRIP ah! haha, ish ish [JGN IMAGINE.... BUROK RUPENYE] haha, tade la sampai strip ala2 gaye striper tuh, haha, senang citer, aku ber"CIK SITI WAN KEMBAN(g)" ah, hahaha, then, aku pon kuar ah dri bilik, n gagah melangkah menuju ke bilik air, nak amek wuduk,

aku pon tgk ade sorng pompuan ni, pakai bju kurong, just tak pakai tudong, kuar dr tandas, hurrmm, aku tgk dy, terkial2, jln pon lebeyh kurang je...dy tgk aku tau, tapi sepatah pon dy tak cakap nape die berperlakuan sedemikian, ish ish, kejam tol aaahhh! ish! aku yg terdedah tuh, dy tak pesan ape2 pon! ish...

aku pon, toleh ah belakang, tgk, MALE TECHNICIAN ADE! ish ish ish, aku ni, agak ah gelabah, trus jump in dlm ruang bilik mandi tuh, hulo kepale jap, tgk, line clear ke tak...nak belari masok bilik, owwwh tidaaakk, male technician tuh dah wujud di kawasan bilik aku da...

aku pon, ape lagi kan, nyorok dlm tempat mandi tu kan, haha, gile panas duk dlm tuh, haha, mcm2 gaye duduk aku wat dlm tuh, haha, ko nak gaye pe...sume aku dah wat [penipoo je lebeyh]

haha, dah la tak solat lagih, hurrm, stuck dlm bilik air plak daaahh, haha, but then, aku tatau nak check cne same ade male technician tuh ade lagi ke tak, so i was hoping ah, kalo2 ade org nak mandi ke, that's means, tade da la laki tuh kan, hurrmm, agak lame ah aku meringkuk dlm tuh...haha...then, aku kuar jap, dgr bunyik tapak kaki, aku tutop pintu ahh... nak tgk sape, tgk2, pompuan...

aku pon..terase VICTORY yg amat! haha, berlari2 menuju ke arah kejayaan, miaahahaha, menuju ke arah bilik aku ah, wuduk pon tak amek lagih nih... hehe, then...masok2 bilik tuh, sampai termasok2 ngan sliper tandas skalih, hehe, then, tetibe ade farah dlm bilik aku, haha, terkezut gak..[ish ish, she comes out of nowhere, weird]

then, aku kuar balik, pakai pakaian yg sopan sket, hehe, amek wuduk , then, solat zohor kol 4.20 pm, alhamdullilahhh...anak sapeee lah ni yeee... haha

conclusinye, aku duk dlm bilik air tuh, 20-30 min gak, haha, gile bapak bohsan n merane wes duk dlm tuh, haha..

in my defence, aku tatau pon male technician nak nek, ye ah, aku bru je balik kelas, huhu, aku tak bersalah, AMPPOOOOONNN!! [ntah annouce ke tak ntah]

segale bukti telah dipekukuhkan, hakim mengishtiharkan, aku tidak bersalah, MAJLIS BERSURAI!



2 comments:

آسيا said...

bongok gile
ko x dgr announcement ke weh
hahahah
ade kwn ak kes mcm ko gk
tp de differ kes
org tgh sembur aedes
de enak enak mandi dlm bilek air
sume org dah blahh kua dr umah..
de tekapaikapai dlm tuh
mmg sian ahhh
moral
lenkali dgr announcement!

Lady.Rouge said...

aku ckp da, bukan salah aku! haha... org tak announce la kot, hoho, aku tak bersalah completely unguilty! hoho! innocent!