OH, IPHONE!

100th post evibody~! aku dedicate kan 100th post aku kat.. iPhone!



ngeh ngeh ngeh..

honestly, aku addicted ngan mende ni, sumpah! haha, i cannot be apart from it! nak je aku chlorofom dy, then angkot letak dlm van, ikat kaki tgn dy, n tutop mate & mulot dy...then ..mintak ransom ngan empunye iPhone nih, hehe [sory2, menipoo je keje]

al kesah, abg aku pegi kl, hurm, ngan tanpe hale tuju...trus ke midvalley, hoho... then,sambel2 tggu bapak aku yg bakal jejak kaki kat midvalley tuh jugak, abg aku ni, pegi lepak2 kat kedai phone, tup tup , ibarat bli keropok lekor di tepi jalan, dy angkot satu iPhone, ish ish ish...

aku no hal, kes aku rase, mende ni mmg berbaloi, hehe

aku bukanye pakar dlm bab2 gadget ni, tade la plak aku nak bebel2 sal system2 n application2 yg mantap lagi berwibawe dlm iPhone ni, just aku nak bagtau, mende ni MMG BEST! TOP NOTCH!

so, sesape yg rase2, dah lame sgt jatoh cinte ngan aku, or mmg dah lame sgt suke kat aku, just malu nak ckp, ckp la skunk, sediekan iPhone satu, lantas ku menerime cintamu itu, [miahahhahaha... ] .. ucapkan lah the meaningfull 3 words tuh "IPhone you" eh.. silap.. "I Love you" haha

menatam ni, men game, bapak best! ngeh ngeh, n chatting dgn jari besar aku ni, agak fail, but still, AWESOME! hehe

aku habes2an belagak, duk men Facebook, Myspace, Yahoo Mesengger, Twitter, gune iPhone je...~ huhu~ [aku ni da azali belagak, maken belagak la aku pasni, hehe]

well well, balik uia ni, da xdpt men, ape agi, men ah sepuas2 nye, hehe, nak bli lah satu nnt, hehe, kompol duet, hehe.. skunk da ade 1000, sape nak derma kat aku 1500 lagi? typekan TABUNG 1500 dan hantarkan ke 33333 ... hulurkan bantuan, ringankan beban.. isk isk

ngeh ngeh, segalenye dihujung jari anda [literally] ngeh ngeh

game yg aku suke men.. [biarla korunk tak tye pon, aku nak ckp gak, haha]..Liberinth 3D ! n TAP TAP REVENGE 2, hehe, game budak2 but, who cares! jnji aku bhagie! haha,

sape nak jdi crew aku dlm project "Italian Job" versi aku? haha, kene siap kan blueprint umah aku, then, mission aku, nak culik iPhone ni, angkot pegi UIA, hehe

sekali lagi ingin ku tegaskan, sape2 anak billionaire, yg jatoh hati kat aku tuh, bg je iPhone, trus aku kawen ngan ko! haha... so, ape lagih? angkot ah 3 iPhone utk aku! haha

[ish ish... ape ni nurul ain? mengucap2, haha, iPhone u duniawi je]

[eceh, bajet alim plak]

[ngeh ngeh ngeh]

[tak kire! nak gak!]

[NAKK!!]

xxxthe endxxx



4 comments:

Zahra Ameerah said...

Hailaa..

Semek ni kalu dak wat perangai belagak-ala-ala-sewel tu mmg tak leh nk wt pe da..

*sambil geleng-geleng kepala*

haha

Lady.Rouge said...

HAHAHA..time kaseh kerane memahami mek! hehe

Unknown said...

huhu.. cntaku tadak dpt dbeli dgn iphone. haha.

Lady.Rouge said...

heh? iphone tu yg boleyh membeli cintaku, huhuhu