OSCARS

aku sebagai seorg artist yg kian populer n mantap habess ni, mmg lah salu je trime awards, hoho... lebeyh2 lagih.. Oscar ni haa, even Angelina Jolie pon blom penah dpt oscar walopon da byk kali da di nominated, hoho, aku bru 1st time, isk isk, dah dapat da oscar, hoho [kasihani la aku ni, haha, belagak je keje, mmg dah tu current job aku, gaji nye terlalu mantap, haha, tak habes3 menipoo]

ok la, trime je laa, habuan tag dr ima ni!



>>5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

5 je? apesal tak mintak 10 je? hoh!

1> IMA ni nme sebenar SITI Fatimah Azzahra, well..gatai2 nak gune nme Ima, ngeh ngeh ngeh

2> IMA ni DNT... [perlu ke bgtau?]

3> IMA ni, anak arkitek, ngeh ngeh...

4> IMA ni cute sgt2

5> IMA ni suke org kedaaahh~ la la la~


>> Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1> First year [2nd intake] AED student at CFS IIUM PJ [cilok ima nye je la, mls nak taip2]

2> Kena buat dua tahun dekat CFS nih [tapi aku pandai aahh, ima je yg tak brape pndai, haha]

3> owh, aku mmg nak sgt ngan course ni, hehe

4> btw, aku rase aku da penah dpt award ni, ke tak? huu, terlalu byk award aku dpt, haha [belagak2]

5> Ima tu prasan je ade kakak, tade pon, haha, aku anak bongsu, tapi ade adek, ngeh ngeh

6> aku plak, kalo weekend, wajib kuar! miahaha, shopping~!

7> aku mantap habess n kuat belagak

8> BLOG la tempat aku BELAGAK : BLOG + BELAGAK = BLOGAK

9> aku ni pemalu habeesss !! haha.. true story!

10> nape aku kene ikot ckp tag ni? hah!! nape??? nape aku perlu ckp sal diri aku 10 kali? heh? 10 kali ke? eh, 10 facts?? nappeeee???!! [psyco]



>> Pilih penerima award yg seterusnya dan describe tentang mereka.

ASH

Describe: aku rase dy da dpt awards ni, lantak ahh..amek je la, byk soal plak

MINOH

Describe: aku rase minah ni da tak bukak blog dy, ngeh ngeh.. berhabok habeess!

IMA

Describe: amek ah balik ! haha

NADIAH

Describe: manusie yg paling layak trime award niii!! tapi aku rase dy pon dah ade award ni, ape ni ima, award len tade ke? haha


cukop2!! tak sanggop lagi aku menerime awards, haha, [eh, joke2, bg la byk2 nnt aku nak wat satu wall utk awards2]

2 comments:

Zahra Ameerah said...

apahal ko nye ayat lebiy kurg sme je ng aku??

n kenapa aku yg jd bhn ko nihh?
*tak puas hati*

Lady.Rouge said...

daaah..ko tag aku, hahaha, jgn tak puas ati cntu ima, takot laaa!