MY RIVALS

Petai

and

Teh Kundur

 

yeah yeah, memang makhluk kat atas tuh rivals aku. Mintak maaf kepade president club petai dan teh kundur sedunia, aku adelah anti kepade

well, aku dah penah citer kat belog friendster aku dulu, nape aku menci bebenor petai. Aku mcm malas nak citer balik, aci tak?

my latest rivals is Teh Kundur ni ha. Aku rase lah, aku ni jenis yg ranggos segale jenis makanan dlm dunie neh, and why why why in the world aku boleh anti kat kundur ni? well, lidah aku has spoken, the answer is, TAK BEST.

The first time aku let my tongue taste the drop of kundur when Farah shove it to my face. YEAH! that's right! to my face and straight to my mouth, I'm blaming her for making me posting this post :D.

I am down two things that I cannot eat that Farah likes, that is Teh Kundur and the other things is Yong Tao Foo, which, unfortunately, I am really fond of.

Muke aku ni ha, tanak kasik chance kat seafood, adesh, aku dah la suke makan mende uh..bajet ah konon, nak makan sket je... tup tup2, pagi esok gi kelas, kene letak compact powder kaw-kaw nye kat muke nak sorok merah2 humairah yg berkampong dan bermaharajalela kat kulit muke ku. :(( isk isk

So, lucky her can buy the 2 things that she likes without worrying me going to ask some, CET.

Apemende lagi yg aku tak puas ati?

Michelle Yeoh.

Aku pon tatau nape aku anti bebenor makcik ni, maybe kes segale citer pon die nak belakon kot, ntah... masalah tol aku neh. aish.

ok, done. dah lame tak blogging, saje je neh. :) bye

No comments: