OH, ZACK!

Siape sangke sebuah belog bisa menceriakan setiap hari anda? Shoot. dah pon terikot2 beliau.

Sape tak kenal ZackZukhairi? aku pon mushkil cane la mamat nih leh fofuler, kecuriousan aku tejawab tatkala aku manatap belog dy for the first time.

I spent from 1 a.m until suboh menekan2 setiap title kat blogroll beliau. oh, nampak gayenye, aku menyubang duet kepade beliau, thanks to me and other 9700++ of his followers.

Seterusnye, kami sekeluarge (menipoo, i mean, satu bilik) menjadi one of his "Balai mengadap" people. Akan ade satu tab yg dibiarkan lame tidak tertutop kat google chrome, yakni, belog beliau. Wes.. korunk kenal kat mane aku eager sangat nak suke2 belog org neh? Tak penah hayat tau, ini kali pertama. Be serious. TAKDE KAETAN.

Kadang2, bile mate dah penat menjeling screen laptop, adelah nnt volunteer nak jadi ala2 pemberite, bacekan post2 beliau.

OK, bukan nak carik publicity post sal jejake gilaan ramai ,dlm belog aku neh (like some certain annoying biatch did) (<-- we'll get back to that later.) but, more like sharing what I like, and what I have learn a lot from this guy. (ye ke?)

senang citer, korunk layan ah belog beliau, and after that, jangan dtg belog aku dah, tak best pon. nak bakar ah belog nih. ARGHHH! sape lah belog aku disisi belog beliau. WAKAKA. takde kaetan. again. abaikan.

Masing2 punye belog, masing2 punye style. kan?

But, He's brilliant, you should check him up, kepade sesiape yg belom lah, aku rase, sume blogger Malaysia ni dah kenal ngan name die nih. CIS, aku ketinggalan.(_ _'')


No comments: