EMOSI MALAM RAYA

Emosi? emosi ape pulak ni? Haaa.. bukan emosi duk pikirkan sejarah kejahilan dulu2 ke, salah silap ngan orang ke, hape ke, emosi malam raye ni pelik sikit, meh nak kasik contoh, biar boleh anda sumer bayangkan :-

A : Cepat, cepat! Pasang langsir, lap lantai, bentang carpet, sapu sawang, basuh periuk kuali!
B : Ape pulak kite je yg kene buat sume, si C tu duduk bersahaje je dari bukak puase tadi, majok ah!

atau, situasi laen nye :-

Si B buat keje salah sikit,
A : Eh eh eh! Buat keje tu laen kali, guna otak sikit boleh tak?
B : *Air muke dah berubah, then, senyap je* *Emo*

Al maklom la, sume2 ade ragam senirik2, kebetulan pulak, setan-setan sume dah kuar berkeliaran, mmg la masing2 naek antu. Tanak mengalah masing2. haha. Bukan cani kite sambot ketibaan Syawal ye kanak2. haha.

*Please note that the situation above is NOT based on a true event. No. :P

Aku ni ckp je lebih, macam mane lah orang tak bising kalo aku ni duk meniarap lagi atas katel, berblogging, sedangkan sume2 tengah sebok2 duk dapo? HAHA. Nak cop aku kaki malas? lantak pi lah, aku ade task aku senirik, hehe, tibe mase task aku kene langsai, baru aku gerak. Macho tak? OK, tak langsong. haha.

err.. tu je kot. Nak gi tolong orang wat keje kat luar ah. GTG.


No comments: