HOME SWEET HOME

Lagi best kalau bontotku ini beralas kan carpet empuk. Tu lah, dari tadi mak suroh bentang carpet dalam bilik, aku tegar mengadap laptop dalam posisi separa duduk dan bangun acuh tak acuh.

Sesampai je kat rumah, aku terpinga-pinga malah tercegat didepan pintu bilik apabila menyedari carpet dah tade dan bilik aku ibarat hutan belantara. Menurut inspector mak aku, beliau dalam process mengemas bilik ini sebelum berangkat ke 5 destinasi berlainan dalam 5 hari, tetapi, beliau gagal menyempurnakan process tersebut maka, TADAA~ tidur pagiku tiada bercadar. *Ceh! tade cadar pon lenastatic sampai petang.*

Sedar je aku dari tidur, aku digemparkan dengan berita bahawa seorang sahabat aku eksiden, dan seorang lagi berjaya memiliki sebuah blog.........

THIS IS MADNESS!

Sahabat 1.
Nur Azmiera binti Abd. Aziz.

Tengahari tu si pakwe kepada Mira message aku, bertanyakan contact number family si Mira. Aku expect, si Mira ni majok and off phone lagi. Tup-tup, Faris cakap die dapat msg, cakap Mira eksiden. Aku try call mira, tadapat.

Dah banyak clip video eksiden berputar dalam minda aku. Aku harap ni prank Mira je. Hopefully. Teringat pulak kesah arwah boyfriend kakak aku. Err.. seram.

Well, baru dapat msg dari Mira after a while. Beliau cakap, beliau OK je. Just a scratch orang putes kate. Fheww~

Next, sahabat 2.
Shahidah Nusailah.

Beliau sudah mempunyai blog yang selama ini beliau impikan. Mission beliau ialah ingin mencoretkan segala tingkah laku kami terhadap beliau, *maybe*

Folks, note that, this is the other MADNESS news for me today. HAHA.

Setelah meninjau belog beliau, aku terpaku, malah gagal untuk mengangkat dagu ku yang mungkin ketika itu berlabuhan diatas lantai. BELIAU HEBAT.

Kata-kata yang penuh dengan kebenaran, ibarat tidak putus-putus anak panah menusuk ke jantung. Well, bukan aku yang diperkata beliau, itu Farah. But I know how she feels. HAHA.

SYABAS, SYELA! Wa salute lu. Tatkala selepas itu, terasa ingin membakar, dan membuang abu blog aku kedalam sungai. Aku malu dengan diri sendiri yang sudah lame berblogging kalah kepada the first timer, Syela.

OK. Aku harap tidak keterlaluan content blog aku kali ni. Sekian.


No comments: