MY GIRLFRIEND IS GUMIHO


Haaa... This is currently my latest obsession. Aku download semua episode dah, just sekarang tengah tunggu subtitle English from withs2 je. Subs baru published sampai episode 10, shoot, tak sabar rase nye. Tengah climax ni. Boleh je aku nak tengok tanpa subtitle *kehkehkeh* belagak. Hihi. Subs German dah siap sampai episode 13 dah. Apedah team English ni. *banyak songeh pulak*

Aku malas ah nak promote kat korang pasal cerite ni, kang korang fanatic gak sat-sat lagi, tak suke nak fanatic ramai-ramai ni. Aku suke berada dalam kalangan yang sama ada terlalu up-to-date atau, out-of-date. Tak suke menggilai the same thing dengan orang lain. KAHKAH. Adekah ini suatu penyakit? Aku tak kesah lah. I don't care.

Ada satu lagi penyakit yang aku nak share kat korang kat sini. Penyakit aku yang kedekut.

Aku kedekut gile bile dah something to datang dari usaha dan kesabaran aku, tetibe orang datang dan take that thing from me, and enjoy it without going through the same thing I did.

Contoh nya, segala apa yang aku download. *Don't laugh* Aku tau ,macam budak-budak je nak marah kalau pasal barang mendownload ni je. Haha. Pikir-pikir balik, memang lawak. TAPI. Ini serius.

Aku menunggu download saban hari, tau la, korang mesti cakap , "Alah, susah ape download, bukan kene angkot guni pon nak letih3."

Tapi, korang tau tak, penantian itu penyeksaan? Korang try lah sendiri. Ok. Maybe korang lain sikit, tak kesah nak kongsi series or movies yang korang download sendiri, Aku pon tak kesah, tapi, at least, bagi tau la. Let me know.

Aku pon tak paham kenape ni, the feeling of waiting the file to finish it's download and enjoy it with pleasure...aaaah! the feeling, only the one who's going through it understands.

Last-last. Kita dah susun elok-elok files yang dah siap download dalam harddisk, datang orang lain, AMBOI~ sesedap hati je kutip.

Kite download 2 episode everyweek sampai cukop 16 episode which makes it 8 weeks of waiting, die sedap-sedap je cucok pendrive or harddisk kite dalam laptop die, sedut, sedut, SEDUT! Tak payah susah-susah nak tunggu 8 minggu download kan? Suke la tuh?

Kalau bagitahu takpe jugak, ni, sedar-sedar, die dah tgk separuh dah, tergantong kes tade subtitle, datang carik aku balik. HEY! I don't like this. Oleh sebab kes ni jugak la, aku tak lalu nak tengok cerite Gumiho yang superb best ni. Pikiran aku terganggu nak marahkan si penyedut uh.

Tak puas hati ah. Sorry ah. Aku emo.




p/s: Citer ni best. Lain daripada yang lain. Lain kali aku buat review for this drama k. not today.
Korang pon, jenguk-jenguk la drama ni kat youtube or mysoju ye. Have fun.

No comments: