PISANG TWINS

OK, call me freak or daratan or ulu, tapi this is the first time aku jumpe pisang kembar. Aku tak sure 'pisang kembar' ni name commercial beliau atau tak. But since dah ade 2 pisang in one kulit, dah macam kembar siam dah pulak.

Aku dengan bangga nya makan pisang itu, slowly as I feel it goes down my throat. Aku excited sampai satu rumah aku jaja pisang uh tunjuk kat mak aku. Mak aku wat muke bosan je. Cis, nampak sangat beliau dah banyak kali jumpe dah.

FINE. Aku siap snap gambar sebelum makan. HAHA. Comel lah aku ni.

Time borak-borak sambil pegang pisang kembar pelik tuh, aku tanya mak aku dengan muke yang penuh curious ;

"Ma, by any chance, kalo kite makan pisang kembar ni, kite leh pregnant anak kembar? Jom kasik K.Mafa!"

Haha. Tetibe terase diri ini bendul yang amat. Sekian.


p/s ; Aku wonder, tade pape lucky charm ke bad luck ke jumpa and makan pisang kembar eh? Mana la tawu, orang dulu-dulu memang creative dalam reka mereka cerita dongeng. Hehe

No comments: